BLI MEDLEM

Självklart ska du bli medlem!

Kom och träna och eventuellt tävla med oss. Det är oftast roligare att träna tillsammans och vi har gemensamma träningspass tillsammans flera gånger i veckan. Både schemalagda och utifrån vad medlemmarna kan. Vi stöttar och pushar varandra i vått och torrt. Oavsett ambtionsnivå och nuvarande form. Vi anpassar oss efter varandra så alla ska känna sig välkomna. Bli medlem och stötta vår förening du med.

Enköpings Cykelklubb är medlem i Svenska Cykelförbundet dit en del av medlemsavgiften går.

Medlemsavgift

250kr för vuxen

100kr för barn/ungdom upp till 16år

Medlemsavgiften betalas till

Bankgiro: 5700-7007 Enköpings cykelklubb

Swish: 1236675110

För att bli medlem fyller du i dina uppgifter i formuläret och betalar in medlemsavgiften bara. Vill du registrera flera medlemmar fyller du i och skickar in en åt gången. Däremot kan betalningen göras på samtliga om de framgår i ett meddelande via betallösningen vilka inbetalningen avser.

Bli Medlem

Fyll i dina uppgifter nedan.

Om du vill kan du även läsa vår personuppgiftspolicy här.

Svenska Cykelförbundet - Swe Cycling