ÅRSMÖTE

Årsmöte 2021

Styrelsen i Enköpings Cykelklubb hälsar gamla och nya medlemmar välkomna på årsmöte.

När
13 feb 2022, kl 15:00

Var
Plåthusets möteslokal
Stenvretsgatan 17, Enköping

Ansök om licens

• Gå till www.swecyclingonline.se och logga in uppe i det högra hörnet.
  • E-postadress = den adress som finns registrerad i föreningens medlemsregister.
  • Välj idrotten Cykel och klicka på texten ”Jag har glömt mitt lösenord/Jag är ny användare” (om du inte redan har ett lösenord sedan tidigare).
  • Du får ett aktiveringsmejl med instruktioner att följa (kolla även skräpkorgen) för att skapa ett eget lösenord.
  • Får du upp ett meddelande om att din epost används av fler användare, gör så här. Gå tillbaka till inloggningsvyn och logga in med dina nya inloggningsuppgifter. Nu ser du en ikon med ditt namn längst upp till höger på skärmen. Klicka på namnet och välj ”Licenser”.
  • Får du upp ett meddelande om att det saknas ett UCI-ID? Följ då instruktionerna och mejla de uppgifter som behövs till – ange UCI-ID i ämnesraden. Skriv endast namn, föreningstillhörighet och födelsedata i mejlet så ansöker vi om ett UCI-ID åt dig. Vi gör detta löpande och återkopplar med ett mejl så snart vi fått ditt UCI-ID från UCI. Gör detta i god tid, det kan ta upp till två veckor att få ett UCI-ID. Mer om UCI-ID.
  • Ska du tävla internationellt behöver även beställa ett ”fysiskt licenskort” och komplettera med foto. Kortet skickas med PostNord inom fem dagar från det datum din licens har godkänts. Utlandstillståndet ligger som en utskrivbar pdf-fil i din profil.
  • Betala via kort eller faktura. Vid kortbetalning får du en godkänd licens omgående och kan skriva ut en pdf -kopia på din licens från ”din sida”. Vid fakturabetalning godkänns licensen någon dag efter att betald faktura har registrerats.